Následníci

16. novembra 2012

Laky na nechty Ciaté caviar


Žeby nový trend? Tieto laky zatiaľ nie sú až také známe,ale stávajú sa čoraz polulárnejšími.Nápad vytvoriť ich dostala istá Charlotte,kreatívna riaditeľka firmy Ciaté.Snažila sa vytvoriť niečo trojrozmerné na nechtoch,pri fotení obálky časopisu.Chcela niečo ženské,zhovievavé a  trošku extravagantné.A tak vznikli tzv. kaviárové laky.Táto firma ponúka rôzne výrobky,laky na nechty,mydlá a krémy na ruky,niečo na nohy a tiež rôzne darčekové sety.Ale teraz späť k téme článku.

Laky vlastne ani nie sú ako klasické laky,sú to maličké gulôčky vo fľaštičke.V ponuke sú tri druhy.Biely,čierny a farebný.Tieto laky sa predávajú po dvojiciach,podkladový lak a tento gulôčkový plus praktický mini lievik,ktorým jednoducho vrátite rozsypané gulôčky naspäť do fľašky.

Zakúpiť sa dajú na http://www.ciate.co.uk alebo na http://www.sephora.com a klasické,spomínané duo stojí  18 libier,teda asi 22€.



A aký názor máme na tieto laky my?
D.:Myslím že tieto laky su veľmi zaujímavé  a oživia tak obyčajné laky. Mne sa páčia . :)
L.:Môj názor je taký,že to bol skvelý nápad a na nechtoch to vyzerá veľmi zaujímavo,pútavo a rada by som takýto nail art niekedy skúsila.Ale tá cena sa mi zdá až prehnaná.Je síce pravda,že to niekto vymyslel,je to cena za dva laky,ale to už by som si na nechty radšej nasypala cukrárske ozdoby :D


Caviar-manicure-_e2_80_93-stylert-2-500x333_large
Screen-shot-2012-03-19-at-4.41.02-pm_large


Pridávame aj video,v ktorom vidíte celý postup.

A čo si o tejto novinke od Ciaté myslíte vy? :) 

11 komentárov:

  1. Je to moc pěkné, ale mě by to asi překáželo na nehtech.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kaviárové nechty som už registrovala aj predtým, ale nepáčili sa mi v tých pomixovaných farebných kombináciách... ale v čiernej sú fantastické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to hodně dobře, ale určitě by mi to nevydrželo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to krásné, ale trošku drahé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle jsem ještě neviděla, nelíbí se mi v těch více barvách, černé jsou nejhezčí, ale drahé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. už jsem to také někde viděla,vypadá to zajímavě, mě se to moc líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :O vypadá to úžasně :D ty jsou fakt k sežrání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já osobně bych to na svých nehtech mít nemusela :) ale věc názoru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné :) jsme tvojí čtenářkou :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog, když se bude líbit budu moc ráda když se také přidáš mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť