Následníci

18. augusta 2013

O tom,ako jedna z adminiek začína stresovať

Ahojte :) Dnes mám pre vás článok ja L.,bude to taký kecací článok,takže ani nečakám že ho niekto bude čítať,no toto je jediné miesto,kde sa môžem takto "vypísať" :D Témou bude škola.
V posledných dňoch som si začala uvedomovať,že sa to fakt blíži a august ubieha neuveriteľne rýchlo.Viem že veľa ľudí o škole ešte nechce ani počuť,chcú si užívať posledné týždne prázdnin pred tým ako začne ten nudný stereotyp.Mňa však po prázdninách čaká niečo iné,nové,a to stredná škola.
Spolu s adminkou D. sme úspešne ukončili základku.
Ja som strašne rada,že sa tých najhorších deväť rokov konečne skončilo.Veľa ľudí na strednej vraví,že základná nám bude chýbať,no ja si to nemyslím.Horšie ako na základnej to určite nebude.Ani neviete aká som happy,že už tých ľudí nebudem vídať každý deň.Teda,v autobuse,alebo len tak niekde náhodne v meste sa možno niekedy uvidíme,ale to radšej prejdem na druhú stranu aby som ich nestretla.Nájde sa aj pár výnimiek,samozrejme,ktoré uvidím celkom rada :)
Každá ideme inam (teraz hovorím o mne a D.) a pravdu povediac,vôbec netuším čo bude ďalej.Či sa budeme stretávať,či sa budeme spolu baviť,či bude tento blog fungovať aj naďalej (nie že by teraz nejako strašne fungoval :D),no to už trošku odbieham...
Deviaty a vlastne aj ôsmy ročník bol dosť ťažký,čo sa týka tohto.Vybrať si strednú školu v 15tich,to je celkom ťažké.Rozhodnúť sa,čo chceme v budúcnosti robiť,zároveň sa zamyslieť,či nás to bude baviť a mnoho ďalšieho.Vedela som,že nechcem nič,kam idú všetci.Tým myslím nejaké tie odbory týkajúce sa dopravy a takýchto podobných vecí.To by ma určite nebavilo a ani by som tomu nerozumela.Nakoniec som sa rozhodla pre školu,kam nikto z mojich už bývalých spolužiakov nejde a odbor,ktorý ma snáď bude baviť.Je to niečo iné,také dievčenské,týkajúce sa kozmetiky a takýchto vecí.Nie že by som bola do kozmetiky,makeupu úplne zažraná,to nie,ale myslím že je to jediný odbor,ktorý by ma bavil :D V meste,ktoré je najbližšie je síce stredných škôl dosť,ale všetko je to strašná nuda podľa mňa.Nič čo by ma nejako oslovilo,ako som spomínala pár riadkov vyššie...
Pravdepodobne budeme v triede samé dievčatá.A to ani nie je zlé,len sa toho dosť bojím.Čo ak budú všetky hrozné? :D Nenájdem si tam žiadnu kamarátku,nebudem si tam s nikým rozumieť...Najskôr som si z toho nič nerobila,ale teraz už začínam dosť stresovať.Prvý deň na strednej škole.Čo ak sa tam stratím,nebudem vedieť kam mám ísť,nebudem vedieť ku komu si sadnúť,...? 
Otázok je veľmi veľa,no už by som to tu mala nejako ukončiť,pretože mi dochádzajú slová a radšej na to už nechcem myslieť.Dúfam,že to dopadne dobre,bude sa mi tam ako-tak páčiť a bude ma to aspoň trochu baviť.To vám možno napíšem o niekoľko mesiacov :D A blahoželám ak sa niekto dočítal až sem.Ak sa niekto taký vôbec nájde :D

P.S.:Bez fotiek ten článok vyzeral ešte dlhší,takže som nejaké pohľadala na weheartit :D
Pamätáte si na svoj prvý deň na strednej škole vy? Alebo vám to rovnako ako nás ešte len čaká?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára